תקלה עולמית - מבזק 14.4.19: תקלה עולמית מונעת מגולשים להתחבר לפייסבוק / ▾ דווח על תגובה זו 0 .

ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . בשעות האחרונות ישנה תקלה עולמית בחברת פייסבוק וברשת החברתית וואצאפ. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . שו×' תקל×
שו×' תקל×" ×'וולט: לא ניתן ל×"זמין משלוחים from ynet-images1.yit.co.il
סדר עולמי חדש היו מוכנים. תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . בפנטגון בוחנים מתקפת סייבר מתוכננת כנגד החברות. ▾ דווח על תגובה זו 0 . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, .

סדר עולמי חדש היו מוכנים.

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . סדר עולמי חדש היו מוכנים. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. בשעות האחרונות ישנה תקלה עולמית בחברת פייסבוק וברשת החברתית וואצאפ. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,.

ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. מ×'זק 14.4.19: תקל×
מ×'זק 14.4.19: תקל×" עולמית מונעת מ×'ולשים ל×"תח×'ר לפייס×'וק from static.wixstatic.com
קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . בשעות האחרונות ישנה תקלה עולמית בחברת פייסבוק וברשת החברתית וואצאפ. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. ▾ דווח על תגובה זו 0 .

תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית .

גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. ▾ דווח על תגובה זו 0 . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: סדר עולמי חדש היו מוכנים. בפנטגון בוחנים מתקפת סייבר מתוכננת כנגד החברות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: מ×
מ×"×™ מלכות אלו×"ים?‏ â€" ×"מצפ×" â€" ספריי×" אונליין from wol.jw.org
פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . בשעות האחרונות ישנה תקלה עולמית בחברת פייסבוק וברשת החברתית וואצאפ. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בפנטגון בוחנים מתקפת סייבר מתוכננת כנגד החברות. סדר עולמי חדש היו מוכנים.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. בפנטגון בוחנים מתקפת סייבר מתוכננת כנגד החברות. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. סדר עולמי חדש היו מוכנים. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: בשעות האחרונות ישנה תקלה עולמית בחברת פייסבוק וברשת החברתית וואצאפ. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

תקלה עולמית - מ×'זק 14.4.19: תקל×" עולמית מונעת מ×'ולשים ל×"תח×'ר לפייס×'וק / ▾ דווח על תגובה זו 0 .. פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם.